میزان جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد رهبر ارکستر ملی موسیقی اصفهان درگذشت + علت فوت ویژه برنامه‌های تلویزیون برای روز معلم + زمان پخش تصویر سعید آقاخانی پس از آسیب‌دیدگی در پشت‌صحنه سریال «نون خ ۵» + عکس داوری هیئت ۷ نفری برای جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی نظر هنرمندان درباره حذف بخش رقابتی جشنواره تئاتر رضوی نامش زنده است تا زبان فارسی زنده است | دکتر محمد معین از نگاه بزرگان به مناسبت زادروزش نوستالژی «حنا دختری در مزرعه» در شبکه یک + زمان پخش سریال «رخنه» جایگزین «نون‌خ» می‌شود + زمان پخش و بازپخش موضوع فیلم جدید کارگردان «باربی» چیست؟ ماجرای ورود ۲۴ تن کتاب خارجی به کشور صفحه نخست روزنامه‌های کشور - یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ هدیه تهرانی با «روز مبادا» به خانه‌ها آمد + زمان اکران آنلاین ۱۱ کنسرت پاپ در پایتخت + جزئیات «پدر خوانده ۳» به شبکه نمایش خانگی آمد دلیل ممنوعیت پخش سریال «حشاشین» در ایران چیست؟
سرخط خبرها

بخشی از سروده‌های کازوئو ایشی‌گورو به‌زودی کتاب می‌شوند | آثار ترانه‌سرایی که درنهایت رمان‌نویسی را انتخاب کرد

  • کد خبر: ۱۸۴۴۶۹
  • ۲۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳
بخشی از سروده‌های کازوئو ایشی‌گورو به‌زودی کتاب می‌شوند | آثار ترانه‌سرایی که درنهایت رمان‌نویسی را انتخاب کرد
مجموعه‌ای از ترانه‌های کازوئو ایشی‌گورو سال آینده میلادی چاپ و منتشر خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مجموعه‌ای از ترانه‌هایی که کازوئو ایشی‌گورو، نویسنده برجسته برنده جایزه نوبل ادبیات برای استیسی کنت، خواننده آمریکایی جاز، نوشته است سال آینده به‌چاپ خواهد رسید.

ایشی‌گورو که، علاوه بر نوبل ادبیات، دریافت جایزه ادبی «بوکر» را هم در کارنامه خود دارد و تاکنون هشت رمان، از جمله «هرگز رهایم مکن»، «بازمانده روز» و «کلارا و خورشید»، را منتشر  کرده است کتاب «تابستانی که زیر باران در اروپا سفر کردیم: ترانه‌هایی برای استیسی کنت» را در هفتم مارس سال ۲۰۲۴ روانه بازار خواهد کرد.

کتاب جدید این نویسنده مقدمه و ۱۶ ترانه به‌همراه تصویرگری‌های سفارشی اثر بیانکا بگنارلی، هنرمند ایتالیایی، را شامل می‌شود.

آشنایی این ایشی‌گورو و کنت پس از انتخاب یکی از آهنگ‌های خواننده توسط نویسنده در یکی از برنامه‌های رادیویی «بی‌بی‌سی» در سال ۲۰۰۷ آغاز شد. کنت که در آن زمان یکی از طرفداران ایشی‌گورو بود و دو رمان این نویسنده را مطالعه کرده بود از این نویسنده تشکر کرد و در نهایت همکاری این دو هنرمند به خلق آلبومی منجر شد که در سال ۲۰۰۷ نامزد جوایز گرمی شد.

ایشی‌گورو در جوانی خود را یک خواننده و ترانه‌سرا در نظر می‌گرفت، اما، در سال ۱۹۸۰ زمانی که در دانشگاه ایست آنگلیا تحصیل می‌کرد، به این نتیجه رسید که بین رمان‌نویسی و ترانه‌سرایی باید یکی را انتخاب کند.

کتاب جدید این نویسنده ترانه‌هایی را از سال ۲۰۰۷ تاکنون برای کنت نوشته است شامل می‌شود و توسط انتشارات «فابر» منتشر خواهد شد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->